Ana səhifə » , , » Riyaziyyat fənn kurikulumuna aid dərs planı

Riyaziyyat fənn kurikulumuna aid dərs planı





Mircamal Həşimov
Sabirabad rayon Qasımbəyli kənd tam orta məktəbinin
Riyaziyyat – İnformatika müəllimi.

Bu dərs planını həmçinin elektron təhsil müsabiqəsinə vermişdim. Fərqlənən dərs planları  sırasına düşmüşdü. Dərsə aşağıdakı linkdən baxa  bilərsiniz:



Müasir zamanda bütün digər sahələrdə  dəyişikliklər baş verdiyi  kimi ,  təhsil sahəsində də  , dərslərin qurulmasında da dəyişikliklərin olması zəruridir. Çünki bizim sinifləri bitirən şagirdlər aktiv həyata qədəm qoyarkən,  bu  dəyişikliklərin olduğu mühitdə  yaşayacaq və işləyəcəklər. Bu səbəbdən , qurulan  dərslər- dövlətin ,  cəmiyyətin və  fərdin  dəyişən təlabatlarına  cavab verməklə,  şagirdlərdə  milli  və bəşəri  dəyərlər formalaşdırmalıdır. Zaman-zaman riyaziyyat haqqında  mütəfəkkirlər,  alimlər  dəyərli  fikirlər  səsləndirmişlər. Bilirik ki,  riyaziyyat digər  elmlərin açarı,  elmlərin danişan  dili, bir  sözlə həyata və  fənlərə açılan qapıdır.
Riyaziyyat  fənni  üzrə 5 məzmun  xətti  vardır ki , bu  məzmun  xətləri üzrə  movzu və  çalışmalar tematik  qruplaşdırılıb. Həmçinin bu  məzmun xətləri sadədən  mürəkkəbə  doğru  düzülmüşdür, yəni bu  məzmun  xətlərinin  yerini dəyişmək olmaz və  məzmun xətləri  üzrə  alt standartların  siniflər  üzrə  bilik hissəsi genişlənir , fəaliyyət hissəsi  isə  mürəkkəbləşir. Bu  mürəkkəbləşmə xüsusi  işçi  qrupu tərəfindən, şagirdin  fizioloji , psixoloji xüsusiyyətlətinə uyğun  müəyyənləşdirilir. Riyaziyyat fənni  üzrə  məzmun xətləri  aşağıdakılardır.
·        Ədədlər və əməllər
·        Cəbr və funksiyalar
·        Həndəsə
·        Ölçmələr
·        Statistika  və ehtimal
Bizim  dərs  planı  bu  məzmun xətlərindən birincisini, Ədədlər və əməlləri  özündə əks etdirir. Bildiyimiz  kimi  ədədlər və əməllər məzmun xətti  özündə ədədləri, onlar üzərində əməlləri, ədədlərin qarşılıqlı  münasibətlərini  cəmləşdirir. Hazırladığım dərs nümunəsi  də  Çoxluqlar  mövzusuna  aid olduğuna və  riyaziyyatda  əsasən ədədlər çoxluğundan bəhs edildiyinə   görə bu dərs planı  şagirdlərdə ədədlər,  onların  xüsusiyyətlərinə  qruplaşdırılması  və s. Məsələlərə aid bilik  və  bacarıqların  formalaşdırılmasında  yardımçı olacaq.
Həyatı  gözəlləşdirən  iki  şey var : Birincisi riyazi elmləri kəşf etmək, ikincisi  onu tədris etmək. Albert Eynşteyn.
Sizə  bu  gözəlliklər diyarında, şərəfli  müəllim yolunda uğurlar arzu edirəm.
Çoxluq anlayışı, sonlu və  sonsuz  çoxluqlar.Boş çoxluq


Mövzu: Çoxluq anlayışı,  boş  çoxluq,  sonlu  və  sonsuz  çoxluqlar.
Standart:1.1.3  Iki sonlu çoxluğun  birləşməsini  və  kəsişməsini tapır
Dərsin  məqsədi:
·        Çoxluq anlayışını şərh edir.
·        çoxluğa aid ətraf  aləmdən nümunələr  göstərir.
·        boş  çoxluğun tərifini verir,.
·        sonlu  və  sonsuz  çoxluqları nümunələrlə fərqləndirir.
·        Iki  çoxluğun  kəsişmə  və  birləşməsini hesablayır
İnteqrasiya: Ata yurdu, 4.1.1.
 Azərbaycan tarixində mühüm rol oynamış şəxsiyyətləri müəyyən edir.

İş  formaları: Böyük  qrup, kiçik  qrup.
Üsullar: Ziq-Zaq.Klaster, T sxemi.
Resurslar və  təchizat:5-ci  sinif riyaziyyat dərsliyi, 5ci sinif ATA  yurdu  dərsliyi, A4 vərəqlər,  flipchart vərəqləri,  markerlər.
Dərsin  mərhələləri:
Motivasiya: şagirdləri  saymaq yolu  ilə  4  qrupa  bölürəm və aşağıdakı kimi tapşırıq verirəm: 

Şəkildə  gördüyünüz  fiqurlardan  istənilən xüsusiyyətinə  görə 3 qrup  ayırın. Bunun
üçün şagirdlərə 4  dəqiqə  vaxt verirəm.
İstiqəmətləndirmək  üçün ehtiyac olduqda aşağıdakı  açar  sözlərdən istifadə edirəm:
·        Forma
·        Rəng
·        Oxşarlıq

Şagirdlər  fiqurları  qruplaşdırdıiqdan sonra  , onlarda  bu  qruplaşdırmanı hansı  xüsusiyyətlərə  görə  apardıqlarısoruşuamr. 3 dəqiqəlik  Müzakirədən  sonra, şagirdlərə qruplaşdırdıqları fiqurlar qrupuna ad  vermək  tapşırıram. Hər qrup öz  fiqurlar  qrupunu adlandırdıqdan sonra , mövzunu ümumiləşdirərək  dərsin  adının Çoxluq  olduğu   elan edilir.
Bundan  sonra qruplara öz qrupları  üçün, mövzuya  uyğun ad seçmək  tapşırıram. Qruplar  özlərinə  ad seçirlər.
Və aşağıdakı suallarla  sinifə müraciət edirəm:
1.     əşyaları  hansı  xüsusiyyətlərinə  görə  qruplaşdırmaq  olar ?
2.     ədədləri hansı  xüsusiyyətlərinə  görə  qruplaşdırmaq  olar?
(3 Dəqiqə)
Bu kiçik  müzakirədən   sonra şagirdlərə  Ziq-Zaq üsulu ilə tədqiqat  tapşırıqları verirəm.

Tədqiqat aparmaq üçün şagirdlərə 8 dəqiqə vaxt  verirəm
Və  qrpulara aşağıdakı  tədqiqat sualları verirəm :

1.     Çoxluq nədir, çoxluqlardan harda  istifadə oluna  bilər ?
2.     Boş  çoxluq  nəyə deyilr ? Nümunələr göstərin! Boş çoxluq necə  işarə olunur ?
3.     Sonlu  və  sonsuz  çoxluqları nümunələrlə izah edin.
4.     Alt çoxluq anlayışını  izah edin! Nümunələr  göstərin! İki sonlu çoxluğun kəsişməsi  və  birləşməsi. Əməl işarələri.









Tədqiqatı Ziq-Zaq üsulu ilə  həyata  keçirirəm: 
Tədqiqat aparmaq üçün şagirdlərə paylama  vərəqləri verirəm:





                                
Məlumat  mübadiləsi:  Ekspert qruplar araşdırmaları  bitirdikdən sonra əsas qruplarına  qayıdırlar.

Məlumatların müzakirəsi və təşkili: Qruplar topladıqları məlumatları  qrupun digər  üzvləri ilə  bölüşürlər (8 dəqiqə)
Müzakirə  sualları:
Ø Riyaziyyatda  çoxluqların  elementi  nələr ola bilər?
Ø Çoxluqlar üzərində  hansı  əməlləri  yerinə yetirmək olar ?
Ø İki  çoxluğun  üzərində  hansı  əməlləri  yerinə  yetirərkən nəticə  boş  çoxluq  ola bilər ?
Ø Alt çoxluq anlayşını  izah edin !
Ø  Çoxluqlar üzərində əməllər. Əməl  işarələri. (6 dəqiqə)

Yaradıcı  tətbiqetmə

Müzakirələr bitdikdən  sonra şagirdlərə  iş vərəqləri  paylayıram. Şagirdlər  əldə  etdikləri  bilikləri  məsələ həllinə tətbiq edirlər.
Iş vərəqləri:
                         




 (6 dəqiqə) 
Nəticələrin  çıxarılması:

Ümumiləşdirməni  klaster üsulu ilə  həyata  keçirirəm. Klasterin mərkəzində ÇOXLUQ  yazıram və  şagirdlər  çoxluğa aid öyrəndikləri bütün anlayışları səsləndirirlər.Beləliklə  çoxluq anlayışı  şaxələndirilir.


Açar sözlər:
v Çoxluğun  növləri
v Çoxluq üzərində əməllər
v Çoxluğun  elementləri

( 4 dəqiqə)


Dərs  ümumiləşdirildikdən sonra şagirdlərə  ev tapşırığı verirəm.
Ev tapşırığı




Qiymətləndirmə  və  refleksiya:

Qiymətləndirməni  qruplararası və  fərdi olaraq  2 formada aparıram:
Şagirdlərdə sosial kompetensiyaları  qiymətləndirmək  üçün Qruplararası  qiymətləndirmə, dərsin məqsədlərinin  hansı  səviyyədə  reallaşmasını isə  fərdi  qiymətləndirmə vasitəsilə  müəyyənləşdirirəm
(3dəqiqə)
Fərdi qiymətləndirmə apararkən  şagirdlər proyektorda  bu  videonu izləyirlər.

Qruplararası qiymətləndirmə: 



Fərdi  qiymətləndirmə:


Dərsə yekun vururam.
Yazını paylaş :
 
Veboxu | Copyright © 2014. Kompüter haqqında hər şey -Bütün hüquqlar qorunur
Published by Miri Haşim
Blogger